Ghetto

2013-09-22
19:43:22

Crazy kväll
Igår va jag hos hampus och det var jätte kul, absolut ! Dock va de ganska kallt ute , helt mitt eget fel då jag hade alldeles förlite kläder på mig .. Men hann inte tvätta när älsklingen ringde hit mig och taxin plocka upp mig så tyvärr fick jag skita i att tvätta ;( 
Men väll på platts hälsar jag på alla och bäst va de , måste jag få säga ,var när Jossan kom hade inte vart så avslappnad om det inte var för att hon kom dit . När vi skulle ta mat uppskatta jag verkligen att jossan stod där å fjanta sig med mig och hanna .. Man får se dum ut ihop med andra ;) 
Vi satt där och hade jätte mysig kväll med alla vänner till familjen , timmarna flög iväg precis som ölen haha . Men det var först på natten när vi bara var 10 pers kvar som vi.började dricka whisky..
Och som bejb säger "du smutta ju bara lite?" , ja jag smutta bara men en sak ska omgivningen veta.. Jag är jävligt kännslig för whisky och de e illa .. Hade jag inte tagit den munnen så hade kommit ihåg så sjukt mycket mer.  Men jag gillar whisky men med tanke på baksmällan och minnesluckorna jag får utav de , ska jag nog inte dricka det bland hans familj iallafall ?
Men dem har finare whisky så känns dumt att säga nej med 
Gaad va jag e mesig ! 
Eller cant find the word<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: