Ghetto

2013-12-21
23:55:35

Är de min hjärna?
Eller är det graviditeten som gör det ? 
Jag vet ärligttalat inte. Tanken på att du e hemma äcklar mig.. Inte för att de e du.. Utan för att du står å pussar på en fitta som inte förtjänar dej för fem öre . Så dåligt hon har behandlat dig under hela tiden och nu står du och pussar på henne.. A precis nu när jag skriver detta inlägget .. Trodde jag ville vara med dig .. Eller kanske jag faktiskt vill det, men nu börjar jag faktiskt undra om inte mitt barns far e bättre än dig ..
Han har bättrat sig något så in i helvete och saknar varje minut när han inte skriver , han e precis som du va bort rest . Men skillnaden mellan han och dej är att jag inte är något tillfälligt. Jag kommer iallafall tillhöra hans liv de närmasta 20 åren . 
Vet du vad som sårar mig mest med dig?? Att du inte ens har mage till att säga hej till mig när hon e med eller att du inte äns kan säga detta är min VÄN en av mina närmasta . För så fort hon är nära behandlar du mig som om jag vorre död.. Fuck you 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: