Ghetto

2014-01-10
22:36:00

Helt sjukt
de glädjer mig så sjukt mycket att ni verkligen läser när jag e så sjukt nere. när jag bara vill ligga kvar under täcket och hoppas att morgon dagen kommer bli bättre,. men den faktiska sanningen är att morgonen blir inte bättre . är det inte samma skit kommer de ny, men man kan blunda för den skiten och se de lilla som e bra, som idag ! idag kunde inte bli bättre..
 
även om jag låg i sängen hela morgonen, gick faktiskt inte upp fören halv fyra för att jag vakna av en dröm, om min bästa vänn. där han ber mig låta honom gå. han försvinner in i en bokaffär med sin tjej och sedan kommer dom ut på varsin häst (lite fuckt up!) men han stannar hästern vid affärens utgång och hoppar av och kommer fram till mig och hon rider iväg , han tar fram en form med nybakade muffins som hon bakat och säger , E DE SÅ HÄR DE SKA SE UT?! och jag svarar "hjärat, smaka innan du dömmer testa livet ur alla vinklar så kanske inte de e så illa som de ser ut" 
under hela drömmen grät jag i stortsätt i hans armar, och de e inte ofta man gåter i verkligheten när man gråter i drömmen.. men jag försöker intala mig att orden jag sa till honom var till mig , för att jag ska vakna ur drömmen jag lever i.. drömmen där de en dag ska bli bra, där jag en dag vaknar med dig och allt är bra. men både du, jag och min dröm har förklarat att så blir det inte. kan man inte leva på hoppet får man leva i drömmen sa jag till dig. men när hoppet är borta och drömmen e krossad vad gör man då ?  man vaknar i helvetet.. 
 
http://youtu.be/FFUJFiz_iKA 
detta är vår låt rakt igenom , tänker på dig dirr och tårarna finns där 
MEN 
idag tänker jag faktiskt inte låta dem falla, för idag har jag haft en sjukt grym kväll med min underbara medryttare , har inte skrattat så mycket på evigheter ! idag fick jag leva , glömma att tänka på dig i tre timmar för resterande 21 är du i mitt huvud, på jobbet, i drömmen, i vardagen .. helt enkelt överallt. 
 
jag är som ni ser i en period där jag skriver mycket och det gör jag när jag mår jävligt dåligt. vilket ni också ser är om en kille. och de flesta säger men halåå så länge som han funnits där lär han aldrig försvinna ifrån dig. men de e så mycket folket inte vet . SÅ MYCKET för jag kan inte och jag får inte , och inte äns när jag e arg på dig säger jag våra hemlighet INTE ENS DÅ.. för du är en av mina närmsta vänner .. eller jag kanske ska säga va. för nu är jag inte något till dig för du låter mig inte och du inget till mig för du tog ditt avstånd. vem som skapade det mellan rummet mellan oss, de var varken DU ELLER JAG . och hur mycket du än vill komma tillbaka som DEJ när allt är över , när stormen har lagt sig , då vet jag ärligt talat inte om jag vill de .. för känslan av att de kommer hända igen är för stor. bro's before hoes.. remembur? uppenbarligen inte . jag saknar dig ! men jag kommer inte göra det för evigt, för måste jag vara med människor som får mig att glömma att du finns , då gör jag de . och då kommer jag åter gå att bli den sten du träffade för flera årsen . 
 
well life goes on
I'm not afraid to cry every once in a while even though
Goin' on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm okay
But that's not what gets me

What hurts the most
Was being so close
And havin' so much to say
And watchin' you walk away

And never knowin'
What could've been
And not seein' that lovin' you
Is what I was tryin' to do

It's hard to deal with the pain of losin' you everywhere I go
But I'm doin' it
It's hard to force that smile when I see our old friends and I'm alone
Still harder gettin' up, gettin' dressed, livin' with this regret
 
GLÖM INTE TJECKA IN MIN PONNIES HEMSIDA / BLOGG
WWW.NATTSTAD.SE/WHIPSEND

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: