Ghetto

2014-01-11
01:50:29

jag står på fötter igen
jag skrev mitt sista sms till dig nu, eftersom du inte svarar och de ska jag blotta för alla, feel the pain och the shame upp till dig . för nu starta jag mitt liv där jag glömmer dig .
"antar att det tar stop här? Å då finns det inte mycket jag kan göra åt saken. även om du e allt, de viktigaste för mig att ha i mitt liv. ja jag går förlångt precis som alla andra. å när jag redan är irriterad kan jag inte kontrollera det . men e de helt slut nu, då får jag va glad för åren med dig. mer kan jag inte göra. jag älskar dig i alla lägen, ha de bra, lycka till me allt<3" 
kan inte lägga mer tid på att tvinga dig att stanna kvar om du endå bara ska dissa mig , sorry , fungerar inte för mig för då kommer min berömda grop. men denna gången slängde jag spaden i gropen och sparka igen den. 
 
jag har så mycket mer , jag har faktiskt inte bara dej även om jag tror de , å när jag pratar med min hampus .. de finns inget som får mig att leva mer än de . jag har MIN hampus, MIN fredrik och så har jag min DEJ . ooh forgott HADE . men jag har mina två mina kvar iallafall . och jag gråter inte över det. inte lägre iallafall . för när man blir så grovt sårad av att förlora någon de e då de andra kastar sig in och väcker mig.. är de värt å fucka upp allt annat för att jag inte har dej kvar. seriöst . nej de är det inte . jag har så mycket mer fasten du är min dröm. och de e tack vare hampus jag insåg det. ibland behöver han komma med stekpannan och förklara att jag missat en jävla massa annat medans jag grävde gropen , tex hur många gropar jag grävt innan och lovat att inte börja på nästa.. man ska bara göra ett misstag e gång , andra gången vet man precis vad man gjort .. 
 
lämna min sida ,DITT MISSSTAG , jag finns här dag som natt , åker till dig NÄR du än behöver det, jag klagar på era tjejor , halåååå vem som helst förtjänar inte er .. 
 
jag älskar er ! å vill ni lämna mig , fine then go 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: