Ghetto

2014-01-12
14:39:12

Så glaaaaad
J Boog kan verkligen få dagen att starta på bästa sätt ! 
i might not have you yet , but i will.. 
 
kanske har lite svårt att bestämma mig för vad jag vill men när jag väl kommit dit då kan inte något hindra mig . inte äns min son . för han är en del av oss även om han inte e din. å jag vill tacka dig för den fina jämförelsen me mig och horan . från början viste jag inte om jag skulle ta de positivt men haha seriöst , de visar bara hur osäker du är. och jag har din rygg när du faller om du bara låter mig fånga dig. 
 
för er som inte hört historian om horan , ska skriva den på svenska här så alla förstår 
"
du plockar upp en hora, ung och väldigt vacker. du kör henne till sjukhuset..Nu e de lite stressat
men väll på sjukhuset kommer dom fram till att hon e gravid och kommer ut och grattulerar dig för att vara den nyblivna fadern. du säger att du inte är fadern men tjejen säger att du är .. Blir väldigt stressat
Så faderskaps test görs som bevisar att du inte är fadern.men efter testerna visar det sig att du e steril och antagligen varit sedan födseln.. Nu är du extremt stressad
på vägen hem tänker du på dina tre barn .. DET ÄR STRESS! 
"
 
denna fina text är relaterad till oss . men well tnx , jo men håller nog med är nog hora asso .. eller inte haha men förstår att de e jobbigt för dig att jag bär någon annans barn. jag skulle mer än gärna bära ditt men kan tyvärr inte ändra det , im here when you are ready

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: