Ghetto

2014-01-10
01:54:49

Tankar för inatt
Vet inte var jag ska börja. Kändes bara som att idag var en dag jag borde skriva av mig. Känner mig så jävla tom! Dock inte där min son ligger. Varför kan man bara fråga sig .... 
När man mister det finaste man har . Den enda personen man trodde på fullaste allvar alltid skulle finnas vid ens sida, försvinner. Men är jag så dum att jag på fullaste allvar trodde att han alltid skulle vara kvar.. Min bästavänn som jag älskar så djupt.. Om jag bara förstått de tidigare, hade jag idag haft honom bredvid mig , som mer än en vänn men jag sumpade det totalt. Men vilken väg jag än hade valt , tror jag faktiskt att det hade slutat likadant. Jag lämnar vem som hällst för dig, jag get dig mitt liv... Men jag e inte bra nog. Om du e grinig ska de alltid vara okej , men om jag grinar tillbaka är jag dum i huvudet.. Snälla älskade du , jag vill inte förlora dig men det är vad jag kommer att göra.. För han du e nu, han känner jag inte. Jag sakar MIN bästavänn, han jag aldrig förstod hur underbar och bra han va. Men man vet inte vad man har fören det är borta..
I miss you, i love you, and i want you..! Come back 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: