Ghetto

2013-09-29
16:31:12

Är de värt de ?
De största misstaget du kan göra är att försvinna i några dagar.. För förr fanns jag varje dag , bra som dålig dag .. Du kunde gnälla hos mig men nu HAMPUS ?! Som jag sa till dig vill du ha ett stop .. SÄG de då, jag kan inte gå å vänta på dig , vänta på att de ska vara bra förevigt nej tyvärr .. På den korta tiden vi har dejtat , lite mer än en månad .. Fattar jag ärligt talat inte varför du inte bara kan säga va problemet är. Och du sitter och låssas att allt e som vanligt , du e kort i svaren och ALLT så ärligt talat , vill vi ha de så här ? 
Inte jag iaf , ska vi ha de som nu kan jag lika väl skita i allt och deppa över dig och sedan gå vidare .. Du e en underbar kille och jag tycker verkligen om dig men nu vill jag ställa frågan .. Är det värt de ? E de värt att plåga mig själv för att vänta på ett svar från dig ? 

Jag vet hur fel de e av mig att blogga om detta men jag når inte dej om inte fler reagerar och jag vet att flera av dina vänner läser 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: