Ghetto

2013-09-11
19:21:33

Aggro iguesss
Nu efter evigheters evighet hittade jag appen till bloggen , så sjukt gött för nu kan jag skriva så fort något dyker upp i min hjärna.. Okej visst jag har tappat många läsare men vet ni vad..? För mig e de faktiskt inte det viktigaste. 
Jag skriver här så ni får se alla mina aggressions problem, glädje sorg och bråk med hästarna.. Men de e för min skull för att kunna andas och inte bära massa stenar
Nu de senaste , under hela den perioden som jag inte skrivit har jag ; haft min värsta sommar, gjort slut med killen jag trodde jag skulle dela mitt liv med , kommit jättelångt framåt med vispen (fullblodet jag köpte i aprill) , börjat jobba heltid i stallet , hittat världens finaste kille som jag i dagens läge dejtar och jag har hunnit bli nersparkad av våran treåring på stallet..

Och idag går jag på kryckor och hög smärtstillande whopwhop love life !

Kommentar:
#1: zuzanna

Jag håller med dig, det är inte viktigast med hur många läsare man har ! Kram :)

Svar: Nej absolut inte , bara att skriva för sig själv så slipper man gå in i den psykiska stressen , kram!
Natalie Virtanen

2013-09-11 @ 21:34:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: