Ghetto

2013-11-27
01:20:45

Time to let you go
Nu e de dags att släppa dig. Du har henne och om hon förtjänar de på så kort tid nej bejb de gör hon inte. För du har inte för fem öre koll på var hon står. Men är de vägen du vill trampa gör det , ta chansningen hoppas på att de kommer fungera. För helt ärligt de e vad jag hoppas för din skull. Du betyder allt och vill inte se dej krossad och jag vet att jag krossat dig, flera gånger om. 

Som ni vet ni som följer mig på fb , så skrev jag förut att jag bara e en spelbricka .. Och de e inte för att på något vis tycka synd om mig. När de gäller mig och pojkar så går det mellan 1-2 månader sen e dem borta. Gamer will always be gamer , jag kan reglerna .. Jag har vart med förr. De finns inget en kille som spelar kan göra för att jag ska bli förvånad. Å att de skulle göra mig ledsen , seriöst komigen..  Jag tror inte på att du älskar mig fören du fortfarande står brevid mig i skiten och om du inte e kvar då e du inte värd de :) så enkelt ser jag det. Jag ser allt svart och vitt som du sa pedda. That's me, du har äntligen lärt känna mig. Men de e försent nu.
 
Många sa innan "du har de så bra , en hel jävla avbytar bänk med killar som vill ha dej".. Helt seriöst tjejor.. Titta på er och titta på mig. Ni har seriösa förhållanden som håller med BRA partners. Mina pojkar vill inte ha mej eller a inte mer än te en sak å de vet ni lika väl som jag .. Så snälla sluta tycka att jag har de så bra , jag lever ett liv som så sjukt många andra. Titta igenom 2013 och kolla hur många jag har "dejtat" och räkna sedan hur många jag har kvar. Sedan kan ni få säga till mig att jag har det så jävla bra.

Men över te något bra
Fick hem en hitte hund idag så fick hålla god dialog med idioter , här e världens sötaste Ossie


Taggar: a, hund, kärlek, tankar;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: