Ghetto

2013-11-13
21:54:33

Andetagen som gör att jag inte orkat
Det har vart en ganska jobbig period de senaste två månaderna tyvärr. De började ju med att jag blev sparkad av unghästen på ett väldigt olämpligt ställe och därefter började jag jobba igen påtokbför tidigt.. 

Men mycket har ju hänt sen dess.. Jag har sagt upp mig från jobbet , lämnat pojken, flyttat hästen och nu ska jag på arbets intervju för att vara arbetsledare och sedan förlorade jag en nära vänn.
Livet e en bergodalbana

När jag precenterade dig för nya , sa jag alltid att du va en av dem viktigaste och att dom måste hälsa. Varje gång jag sa de blev du lika förvånad , för jag träffar ju dig så sällan.. Och helt ärligt ja jag träffade dig så sällan för att jag aldrig vetat vad jag ska säga, vad jag ska göra och när jag haft kille då har jag haft ännu svårare och träffa dig för jag vet inte om jag kan hålla mig.. Du har alltid vart så inbjudande och säker och då har jag bara blivit rädd för att såra dig.. 
But now i know your gone.. Jag sa inte hej till dig idag , jag stod och sedan bara gick förbi för jag vet att hon aldrig kommer att stå ut med å se när vi kramas. Jag frös fast , de högg verkligen till , för du är min nära vänn och jag vill inte förstöra för dig.. För mår du bra e jag nöjd. Igår sa jag att allt kändes som en vändning efter att träffat dig .. Men utan dig finns inte vändningen kvar. De e verkligen inte samma sak. 
Jag sa till dig att jag vill träffa dig innan du åker men helt ärligt tror jag att de endast innebär att förstöra för dig , de e inte vad jag vill göra men jag tror att de enda rätta e att vi inte ses .. Men flickvänner och jag går aldrig ihop dem tycker aldrig om mig och de flesta ser mig som ett hot.. Oftas fast dom inte behöver oroa sig .. 
 
Lycka till i fjärran min vänn, im allreddy miss you

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: