Ghetto

2013-05-11
22:41:00

träningsverk och sjuka människor
Haha okej vi börjar med träningsverken då.. Jag har ju köpt fullblodet och
senast jag var ute och red så var hon rejäl katt så jag typ flög upp i luften
och nästan av flertal gånger men det var kul i vilket fall. Och idag så red
jag min korv Bosse och han har verkligen blivit FET så nu blir det
träningsverk efter att ha jobbat med honom.

En tjej var även med och provred idag och de gick skit bra hon passade
verkligen med min häst så hoppas hon börjar.

Men nu till sjuka människor. I angered kan vi hitta allt och då menar jag
ALLT. Negrer , blattar och svennar (ta inte illa upp) , idioter och dom med
vett och idag fick jag se en kille med kilt eller vad det heter, å de va en
arbets kilt typ haha såg sjukt ut.

Och med de vill jag säga
~människan är en individ!
Skål !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: