Ghetto

2013-05-13
20:35:00

sen har vi ju kvällen också ? ;)
Som jag sa förut har det regnat hela dagen eller iallafall från klockan 13.00
men jag skiniet själv, kom på den brillianta idéen att jag skulle ta med mig
regn jacka till stallet, smart idé! 
 
tog bilen till Backa ihop med Lena och där ifrån bussen vid 17.30 och nu är jag 
då hemma som ni ser. Vi skulle ju dragit ut men mina vänner är så extremt tråkiga 
höhö, sorry dueds.. men ja rent av tråkiga är ni faktiskt. har regn någonsin stoppat 
er när ni var yngre? nä trodde inte det. men nu kan vi inte göra något för att det regnar
, suck boys! men vad ska man göra så ikväll bllir det att lana The Sims 2 tills jag vågar
titta på klockan och inser att den har blivit alldeles för mycket och då om mitt internet 
lever skrivet ut ett godnatt haha..
 
Fan ta regnet kunde blivit en bra dag ju.. 

Kommentarer:
#1: Thilde

Sv; Jag vet att min växlar för snabbt, men jag ville bara testa och så satte jag dit den och *poof* så var klockan 12 på kvällen och jag insåg att jag var tvungen att sova för att orka skolan, sen har jag fått in så många nya beställningar på headers så att jag har ie hunnit fixa min egen ännu! Men den ska absolut inte vara så!
Jag gör gärna en header till dig, maila mig på [email protected] när du har bilder!
Kram :)

Svar: Tack så jätte mycket låter toppen!
Natalie Virtanen

2013-05-13 @ 21:32:12

Sv ; Tackar ! :) Vi ska försöka få in lite mer ridbilder och så ! ;) Kram !

Svar: Tittar in lite då och då och ser vad ni lägger upp, kraam!
Natalie Virtanen

2013-05-13 @ 22:09:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: