Ghetto

2013-05-08
23:49:09

Jag orkar inte...
Igår åkte jag till Hampee först och lämnade hans pengar, som vanligt va han inte
hemma.. men jag och hans familj e ju typ samma familj ? så blev att jag klampa
in som vanligt när han inte var där. När jag e påväg där ifrån drar jag till Lena och
vi sätter oss vid vattnet och solar i väntan på att Sebbe ska komma. och asso jag
ba a nä men najs å träffa honom ;D 
 
så vi åkte hem till honom och kollade på Fast Five, han ba satte mig dirr det är ju
endå en av mina favoriter. efter filmen drar vi upp för att sova vi ska ju endå upp 5.30
så ba dö typ.. själv kunde jag inte sova hos honom och när jag väl somnar vaknar jag
av att han håller om mig.. jag ba NEJ! men så snäll som jag e låg jag vaken tyst i någon
timme och väntade på att klockan skulle ringa.
 
När jag kom hem gick jag och la mig haha , menar halåå fick ju inte sova inatt.. så blev
att sova bort hela dan . sedan gick jag upp för att åka till Vispen så blev en kort uteritt och
massa mys i stallet med Kikki som ägen en annan häst i stallet, JÄTTE TREVLIGT! 
 
Lyckad dag!
 
- va bara tvungen att ta kort på kan yber sköna katt! -

Kommentar:
#1: Emelie

Hej har frågestund på min blogg. Ställ din fråga

Svar: skall absolut titta in när jag har lite mer tid över. kram
Natalie Virtanen

2013-05-09 @ 10:20:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: