Ghetto

2013-05-09
13:26:00

Irritation eller ?
Det var under en sån lång tid som jag faktiskt brydde mig men nu, asso jag 
vet inte är irritationen borta? jag såg dig med henne, ville bara sparka ner henne
men samtidigt inte bry mig. jag tittade på dig och fråga mig själv, va fan va jag till
dig? en leksak , något att ha så länge? för helt ärligt så fattar jag inte..
 
jag trodde jag betydde något för dig, att jag hade den "äran" att få kallas din vän
men uppenbarligen inte. Du viste lika väl som alla andra att jag tog studenten, du
viste även som många andra i dagens läge vet, hur mycket det sårar mig när man 
inte håller sina löften .. men lik förbannat gjorde du allt för att såra mig..
 
"de du gjorde med mig.. nu gör du de med henne" 
går inte låten så? seriöst tänker på dig när jag hör den. du lovade att åka till min
skola innan jag tog studenten men du åkte till henne. du lovade att stå med när
jag sprang ut men du gjorde de med henne. förr fråga du mig varje dag hur det var
med mig.. nu gör du det med henne.
 
helt enkelt, jag e utbytt. kan se alla dina ord som luft för i dagens läge finns inte 
du för mig och inte jag för dig. tänker inte fråga dig hur livet är något mer, kolla vad
du gör eller bara prata med dig för att jag gör något som du inte gör. 
 
du sa till mig att bryta kontakten med Jessi, med min älskade Fredrik eller rent ut 
sagt alla som tar mig någon stans i livet. jag vet inte du kanske ville se mig köra fast? 
vad fan vet jag för idag finns du inte kvar. 
 
be mig inte komma tillbaka och skriv inte till mig igen för Andreas 
passar de inte då, passar de inte nu och då passar de fan inte sen heller
 
ha ett bra liv kommer sakna dig men du drar mig ner så tyvärr e detta vad som nu ska ske
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: