Ghetto

2013-05-29
22:26:00

Inget internet som bråkar
nu kanske ni undrar varför jag har fått sån skrivar lust igen?  
men de beror på att jag inte kommer kunna skriva snart för då åker
jag till öland och tävlar, tränar och har ridläger. då kommer endast inlägg
vara från de tre punkter jag skriver..
 
så nu passar jag på att bara skriva av mig! 
idag blev det att lämna min bror på träning och sedan satte jag full fart med
bilen till först en kille vi skulle hämta upp och sedan körde jag hem honom
därefter blev det att jag körde till stallet. pratade en stund med söta extra
pappa och sedan bestämde vi att vi hemtar kviga i veckan så jag kan ha transporten
hela helgen och flytta mina bebisar
 
 
Köper mitt foder från TRE HÄSTAR i kungälv
de har bästa pris på 
BUILD UP CONDI... MIX 
20kg = 265 KR
 
jämör med andra ställen där de som minst kostat
20kg = 285 KR

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: