Ghetto

2013-05-31
21:35:23

Hemma
har slutat jobba, slutat bråka med folk och låtit kärleken försvinna.
hmm mycket på en dag men har hunnit tänka idag på jobbet innan 
jag ska åka till öland.
 
om en kille inte ser mig tillräckligt värd att träffa när de finns tid, då
finns de ju inte någon anledning att längta efter att få se honom. Visst
kommer ju alltid älska honom, men nu fungerar inte hans skämt när jag 
blir arg eller att han ringer och säger förlåt för de betyder inte något lägre
ser hans meningar som tomma ord. att bro på de haha. ringde mina sk.
vänner här om dagen.. tror ni dom svara ? NEJ tror ni dom ringde upp?
NEJ 
helt enkelt IM FOREVER ALONE
haha tur att jag har hästarna. min och fredriks överenskommelse ska nog 
 inte vara så svår att hålla lägre. jag menar om jag inte kan få kontakt med dom 
så e de ju ganska enkelt. 
hej vill du bli min vänn jag har inte några? :D
 
nä men seriöst. 
idag på jobbet då så blev det avsked till Lacy som flyttar från stallet, Rockie fick
åka transport till veterinären efter att ha bråkat med Yhmer i hagen.. inte så lyckat 
idag förutom att Tobbe våran awesome dressyr tränare kom till stallet och höll lektioner
och det kan man inte bara missa, så tjuv kolla mellan jag tog in hästarna till lunchen 
hihi busigt, nä får ju göra de om jag vill men hade lite brottom idag eftersom jag åker imorn
 
och sen skrev jag en punkt om slutat bråka å ja! jag har finely löst problemen allt vad 
skitsnack med mera heter face de människor som snackade och nu håller dom käften 
stäng , hoppas de förblir så
~Shut the fuck up!~
tycker inte man pratar om människor man inte känner 
puss
 
kommer bild bomb från dagen utan text så ni bara kan studera bilder 
- så fort jag är klar med packningen för vi reser vid 06.15 imorn

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: