Ghetto

2013-05-13
19:29:37

Hela dagen, nu kör vi!
Börja dagen med att vakna i tid och de va ju skit bra tyckte jag, tills jag insåg att
jag hade somnat om och vakna en timme för sent. fast även om jag vaknar sent 
vaknar jag i tid för att hinna. 
 
När jag väl kommer till stallet har chefen redan börjat fodra eller snarare hon är klar
med fodringen och la precis ut maten i fållorna så vi släppte ut hästarna ihop. 
 
~Nellie~
~Simone~
 
sedan blev det efter lite mockning med mera så efter fick jag sladda paddocken 
och de va första gången jag körde fyrhjuling så de va jätte kul! :D 
 
 
Lagom till lunch fodringen började det regna, whop whop.. eller inte men 
det är bara att göra sitt arbete endå, så blev till att jag började med att vattna
manegen.
 
som vi alla hästägare har gemensamt är ju att hästarna ska få gå på sitt sommarbete
och vad betyder de för oss? jo att stängsla hagar.. så jag gick igenom 3 hagar idag och
de var ju inte de roligaste, back to school typ men jobb e jobb man kan inte bara göra 
det roliga så jag har tillochmed slått i stolp idag hihi har jag aldrig gjort ensam innan. 
 
 
Och en sak till! ;D 
i förrgår fick vi en ny hästkamrat till stallet, Migo (Amigo) flytta ut och in kom istället denna
sköna Ponnii Ymer
 
 
Jag önskar er lycka till och att ni kommer trivas hos oss! 
ses i stallet kära vännor!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: