Ghetto

2013-05-25
21:13:00

Heeelt slut!
idag har varit en tuff dag, eller igår med fast då var det nästan värre! 
min telefon badade i en påse med dricka, inte så lyckat kanske? nä
tycker inte häller det men la den på tors 24 timmar och nu är den igång
igen. som chefen säger "tnx heaven!" för när jag jobba idag...
 
Så hade vi massa problem, toan är sönder på jobbet eller var iallafall. 
och sedan gick motorn som driver vattnet till hästarna så nu får vi dra upp
vatten ur brunnen och köra ut i sånna mjölk kannor man hade förr i tiden 
och dom väger en del får jag ju lova att säga. 
 
men inga problem vad gör vi inte för våra djur? 
ALLT GÖR VI 
dom kan ju inte göra det själva men men sånt händer. jobbet ska vara som vanligt
igen på måndag så hoppas att allt klarar sig, ska nog bli bra 
 
 
Bara en liten påminnelse
Åkerbohäst klubb bjuder in till ponny läger
1700:-
känn er som hemma!
 
att jag är slut eftersom jag fått jobba röven av mig idag , kul kul 
~glad tjej~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: