Ghetto

2013-05-21
18:34:00

hamnar i fel ordning
lägger upp endel inlägg i fel ordning haha så blir på tids inställt så
får ni läsa mina tankar som varit 
 
16/5-2013 Torsdag
Fly away, no one can stop you.. Oh! i forgett!
one thing can.. realety..
 
Orkar seriöst inte, vänner säger hejdå innan dom sticker, partners
säger hejdå innan dom sticker.. oj förlåt glömde av en sak... vi är
NÅGOT, du tycker om den bedömmningen eller hur? för den ger 
oss inte några måsten till varandra inte än som vänner, jag förstår 
att det måste kännas bra.
 
jag vet att du finns för mig om något händer men vissa stunder så
vill jag verkligen att vi bara är vad vi äroch inte JOTAKIN, vilket betyder
något, för vi är så sjukt mycket mer.. jag vet saker om dig som inte ens
dina vänner som känt dig i 10år vet om dig så snälla lägg ner för jag ger 
upp detta, fattar du inte det? jag ger upp snart så snälla spring in i väggen
och bli så underbar som du kan vara..<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: