Ghetto

2013-05-15
17:45:40

Glädjen sprider sig
Jag är så sjukt glad just nu! 
allt bara fyter på och nu fick jag till och med ett extra jobb! glädjen är enorm! 
ja har den bästa killen i mitt liv. visst vi är inte tillsammans men han är i mitt 
liv och det ger så sjukt mycket för utan honom vorre jag tom. snart bär vi av
till öland för första rudan och då tar jag men hästarna, de får lösa sig på ena
eller andra sättet. för dom ska med. 
 
Igår blev allt fucktup på bloggen den bara bråka via mobilen som vanligt så blev
ett kort inlägg då. var hemma hos Mattin me Yessi och hade allmänt mys bara
efter att ha varit i stallet och bråkat med vispen. men de ska nog bli bättre. 
 
under natten prata jag med fredrik, för jag undrar verkligen vad de e som gör att 
jag är så fast vid honom. seriöst han har bara kidnappat mitt hjärta å vägrar ge de 
tillbaka eller han vill ibland men de går lixom inte. Fredrik är en kille som verkligen
inte är lik dom jag brukar fastna för så jag vet inte.. är de att jag har ändrats som 
person eller har jag bara fallit för första gången på riktigt ?
 
back to work 
var på anställnings intervju idag och det gick as bra! chefen pratar bara danska haha
men jag menar ett jobb men FAST anställning och bra lön och jobba hos theres kanske 
är bättre än att jobba heltid hos henne med sämre lön och deltid hos dansken.. kanske 
värt att tänka om? eller .. 
blir iallafall att provjobba på måndag 11.00 - 20.00 
 
~skönheten själv, Vispen~
 
~HAPPY~
 
~can't get better!~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: