Ghetto

2013-05-20
23:55:17

Fler dags inlägg!
okej allihoppa! 
nu kör jag på fler dags inlägg, a vad betyder de tänker vissa medans andra tänker
men det hör man ju på namnet! ja håller med.. det hörs på namnet men i villket fall
kommer jag att skriva för hela helgen och bilder kommer till dagen.
 
Nu vet jag inte riktigt vart jag slutade men i vilket fall tänker jag dra lite om varje dag
 
Fredag
okej fredag, vad hände då ? ja det var ju ett tagsen.. 
men inte har jag glömt det. Dagen då gänget stack ut och fiska och själv satt jag i en
bil i 30 grader. varm och skön dag, om jag nu hade varit med dom andra. Åkte från Mattin
7.00 och bara kände hur allt segades ner.. var hos morsan 8 och redan vid 9 kom vi iväg för
att hemta upp Robin. 
 
För mig är Robin en bror, han har kännt mig sen jag kröp fram om inte innan, han har kännt
mig hela mitt liv. Och Fredrik du ska inte känna dig glömd för att jag värde sätter honom så 
högt, för du är min priins han är min bror.
 
 
Nu kanske ni tänkte, e Robin hunden ?
haha nej självklart inte, har mer sköna bilder från resan men dom är på systemkamran 
som min mor har kidnappat. Hunden på bilden heter Rodd och är helt underbar!
 
efter att vi plockat upp Rodd och Robin åkte vi till ullared för att plocka upp lite saker vi
skulle komma att behöva under veckan och blev allt lite nya saker till Vispen med bland 
annat ett nytt dressyr träns! känns gött! der efter rullade vi vidare mot Öland. 
 
Lördag
Lördag är ju inte så långt bort kan man tycka men konstigt nog minns jag faktiskt fredan
bättre.. men började med att vi blev väckta kl 8.00 och de va bara att le och se glad ut för
Mathilda skulle iväg och fixa mat för imorn och själv fick jag stanna kvar och leka barnvakt.
efter en stunds badande med de tre pojkarna blev det till att sticka ut till stallet och fodra me
Viveca och mamma. och när vi endå var där ute passade jag på att rida It's Fanny Girl. en 
Svensk Ridponny som de så fint heter (B-ponny), men det gick inte alls bra. hon vägrade jobba
och hon vägrade att fatta galopp. hm.. undra om det är jag som är dålig eller om hästen bara
blivit lat? 
 
Planering inför ridlägerna och massa mer blev det att komma. Eurovision gick på tv men själv 
satt jag och jobbade. Fick dock höra vinnar låten snabbt innan. körde på grillkväll ihop med 
Ölands familjen vilket oftast innefattar ; Mia, Patrik, Melvin, Viveca, Magnus, Christoffer, Linn,
Mathilda & Robin. men denna gång var även morsan och Victor med. 
 
pojkarna ville visa upp hur grymma dom var på att köra fyrhjuling och hade en liten uppvisning!
praud boys! 
 
Söndag
Idag var det bara att ge sig upp lika tidigt som igår, gå på Konfirmation för Mathilda och träffa 
min adopterade lillebror som jag adopterade för tre år sedan. jätte kul att träffa honom för det
händer lixom inte heller så ofta. efter drog vi till en byggdegård vi hade hyrt och hade fika eller
snarare på öland äter man middag vid alla tillställningar. middagen fixades utav Torbjörn och
Robin som var jätte duktiga pojkar som de flesta av gästerna uppskattade. 
 
efter åkte vi hem och tog det lugnt jag och min moder tog med oss Linn hem i bilen och packade
när vi kom till huset. sedan bár det av mot Göteborg igen!
samma resa om igen whopwhop!
 
Detta var den lilla resan till öland snart kommer den stora!
Glöm nu för guds skull inte av att vi har ridläger i Trosnäs
för mer information kontakta oss! medtag av egen häst kan
ev. lösas!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: