Ghetto

2013-05-15
21:09:00

Fast 6
Jag ÄLSKAR och då menar jag verkligen älskar Fast and the furious!
finns de bättre film seriöst? NEJ jag kan nog inte påstå de. Nu blåser
vi snuten igen är bra men tar inte priset så nu jäfflar
innan jag sticker till öland på heltid blir det att gå på bio med Mattin & Yessi 
men aa jippyjajyy Fredrik ville inte joina ;( men men kommer fler dagar och 
andra filmer så bara att se de positivt
 
inga falska léenden här vill vi se real. 
därför tycker jag det är bättre att han bara säger nej istället 
 
whop whop
 here we go! 

Kommentar:

Jättefin blogg! Är helt kär i din header! :)
Kolla gärna in min och Julias nya blogg, det skulle betyda jätte mycket!

Svar: skall självklart titta in! ha en bra dag så länge!
kraam
Natalie Virtanen

2013-05-17 @ 16:30:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: