Ghetto

2013-05-21
10:22:00

en tanke ställare
när vi var på Öland sa min moder något mycket roande.
"man blir mer effektiv ju mer skit man har om kring sig"
HÅLLER NI INTE MED DÄR? 
 
jag vill säga att kärringen har nog en poäng! jag vet ju själv hur jag är
om jag har problem så dirrekt åker jag till stallet och tar ut alla hästar
jag åker runt till vänner som har det jobbig, tar hand om disk, tvätt lagar
mat, fixar bilar och tar gärna lite fler pass på jobbet. tror det innefattar att
jag är 8/10 som faller under regeln att man faktiskt gör mer när man inte 
mår bra..
 
jag fick mig en tanke ställare hoppas att ni också fick det och självklart
så kan vi föra en diskution på min blogg eller över mejl allt du behöver 
göra är att läga en komentar med din åsikt, mejl eller blogg och svara
hur du vill att jag svarar på din åsikt 
 
ha en bra dag för nu ska jag tillbringa dagen med att sova
vilket betyder
jag mår bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: