Ghetto

2013-05-27
21:03:00

De blev inte bättre
Nä det var verkligen inte bättre igår. ville bara sätta mig framför bloggen och 
berätta men inte så lätt, var helt död igår. jobbade över 3 timmar för att alla 
hästar skulle få vatten igår. sprang runt och fodra, mocka , fyllde hö påsar 
och fyllde vatten till manegen emellan vattningen. full fart hela dagen, var till
och med helt sönderbränd på kvällen. 
 
okej de flesta har sagt att jag borde ha mer kläder så jag inte blir bränd men 
i 28 graders sol var det inte så enkelt. vill ju inte svettas mer än jag gjorde utan 
dem kläderna. 
 
men nu bort från jobbet. 
Ridläger platserna börjar gå åt får var och varranan samtal in om ridlägret och 
det tycker jag är jätte kul. finns inte något bättre än att hålla ridläger för eleverna 
få dom att skatta och le, leka och bada med hästar, ja allt sånt. 
 
idag har jag haft en sån slappa dag med film & glass, hihi can't get better! 
och där emellan sprang jag in till allum och träffade Annie & Kurre. skulle 
åkt till fredrik men ikke sa pikke. 
 
Babe ! sluta va så löjlig, jag åker för fan på lördag så du kan la ta lite tid 
till att träffa mig?  jag har sagt de till dig . sluta med dina ursäkter för dom 
är löjliga och un real. jag älskar dig hjärtat och jag vill se dej. e ju borta några 
månader och att inte träffa dig innan jag åker skulle va som att ta själv mord. 
hehe kanske inte riktigt men som sagt i be the drama queen me dig ;) 
 
Hoppas ni haft lika bra dag som mig 
puss på er gull ungar
 
full uppdatering varje kväll 
nu kör vi tagga tagga! 
 
Ridläger plattser kvar
v. 28 = 9 st
v. 29 = 13 st
v. 30 = 5 st

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: