Ghetto

2013-05-30
20:59:40

Då va man näst själv
efter att ha solat i underkläder i trädgården blev det att gå in och lägga lillebror
ganska skönt faktiskt, min bränna e så ojämn så den behövs ju änna fixas till
blev att prata i telefon med Mathilda lite granna innan hon skulle sova och packa.
 
haha måste få säga att detta är ganska roligt för jag ska ju åkt till Mathilda på 
lördag och när jag sätter mig i bilen med transporten sätter hon sig i bussen på
väg till göteborg.
 
en annan sak som är lite fuckt upp!
pratat med en kille som heter Joel Artih eller snarare han kallar sig det. han prata
även med en vänn till mig och han har massa vänner här i sverige. han har levt på 
Sverige i 6 år med falskt visum så nu ikväll blir han utvisad. 25 år gammal. tycker 
det är bra att lagen tillslut håller vad den säger och inte bara snackar för en gångs
skull. men absolut är det synd att han ska åka jag menar han kunde ju vara trevlig 
eller? 
 
vilket som så vad han än heter så lär vi inte träffa honom igen. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: