Ghetto

2013-05-07
15:27:00

BORING!
Okej jag vet att jag inte varit aktiv det senaste och nu för stunden 
känner jag inte för att blogga. uppskattar att ni fortfarande tittar in 
för att se om jag skriver men nu blir det lite då och då fram till att 
min blogg lust flyger fram igen. 
 
pranering för framtida inlägg
- hur planeringen ser ut
- bild bomb
- snart åker vi till öland 
- Klubb Clear round med Vispen 
 
men tänkte börja med punkt ett! 
dagens planering blir att åka till trollhättan och betala av min älskade Hampee 
och sedan ska jag åka till Sebbe och sova hos honom han ska tydligen bjuda 
på krubb haha. sedan imorn och på fredag har jag Vispen, min älskling.
 
Att bro på Vispen.. förstår inte riktigt, nu blir hon svullen hon tappar skor allt 
sånt, blir lite less på det. men tror att hon blir svullen för att hon inte har muskler
och att det då blir jobbigt för henne att gå efteråt. vi felbelastar ju med när vi 
har ont någon stans? (träningsverk) 
aja det ska nog bli bra, hon har tydligen tappat två skor också men dom e ju 
på igen men får hoppas att dom håller sig kvar i sommar. vill ju inte att idioten där
ifrån ska sko henne. 
 
whop whop 3 veckor  sen åker vi till Öland!!
TAGGA!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: