Ghetto

2013-05-29
14:33:42

Bara släppa allt
Så skönt att bara kunna låta det gå! 
nu har jag inte en ända räkning på Nuntrops internat kvar att betala och inte heller
något annat som ligger och klämmer idag har jag dock något jag måste göra..
 
sätta över 2000 kr till mamma och köpa foder till hästen för 600kr. 
dyr månad. men så e första månaden med häst antar jag . 
ska nog bli bra till slut. 
 
idag blir det att antingen ta med lillebror 
till foder butiken och handla till hästen eller att chilla på livet och baka 
hemma. vem vet hur de slutar . hm undra om det är fint väder för då borde 
vi ge oss ut till Fodernära som jag tror affären heter.
 
Någon av er läsare som använder/använt BILDUP? 
ett foder för hästar som behöver gå upp i vikt och få muskler? 
lägg en komentar på vad ni tycker om det isåfall så e ni jätte gulliga!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: