Ghetto

2013-03-30
14:02:00

Iväg igen då
Dags att dra till nästa ställe, nu ska jag åka till min underbara
syster som ska ha kalas för hennes hälige man! Kanske kommer
bilder imorn, om vi har sånn tur !
 
nu sitter jag här men mig själv och ska göra mig i ordning tills
bussen går härifrån.
 
Känns såhär lagom segt att åka till Vänersborg när jag skall
åka hela vägen tillbaka sedan då jag ska jobba imorn men
vad gör man inte för familjen. Kommer nog bli kul. Egentligen
skulle mitt ex följa med men han blev som sagt EX innan
Eddie hann fylla år. så mitt andra ex Danne erbjöd sig att
följa med istället men blir lite dåligt planerat isåfall så han
får tyvärr stanna hemma , dock tror jag inte att hans tjej
uppskattar om han följer med mig när han dissar hennes
                                        mammas födelsedag, not my problem
~take it or leave it~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: