Ghetto

2013-06-04
13:38:53

Vet att de blir segt
först vill jag säga att jag vet att de kommer bli segt att följa min blogg men
jag vet inte, jag hoppas att ni gör det endå för det är så kul att se att ni trots
allt intresserar er om mig och mitt liv och deffenitift om mina djur.
 
idag har jag alla bilder på systemkamera och på mobilen men här har jag inte
någon sladd eller internet att föra över dom med så lovar er värsta bild bomben
när jag kommer hem istället.
 
igår testade jag sadlar på Vispen och dom sitter ju inte perfekt .. men har en som heter
duga med padd så efter sommaren blir det att åka till tre hästar med den stora plånkan
och se glad ut. vad gör man inte för hästen.
 
dagens arbete blir HM med fölisen och hoppträning med Whip's End.
men prio ett är att hitta ett minneskort till kameran och det är inte billigt!
tack gud för att jag glömde alla minnes kort hemma!
 
så jävla klantig ibland va!
 
lite kort om ridlägrerna
V.28 plattser kvar
v.29 många platser kvar
v.30 nästan fullt
 
så se nu till att skynda er om ni vill vara med
 
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: