Ghetto

2013-06-18
14:00:44

Trött som fan
okej vädret blev som önskat, dock är det lite mycket blåst här på öland..
men solen e här så ska väll inte klaga. Fick börja min morgon med att
springa ut i stallet och hämta höpåsar och sedan springa till ladugårn och
hämta hö från övervåningen. så nu äter hästarna ute i hagen. Cita ska få
gå en promenad idag och sedan ska jag rida dressyr på vispen och hoppas
att de går lika bra på Kombin som på hoppningen i helgen..
 
nu tror jag dock inte på någon placering till kombin för de andra dressyr ryttarna är
så sjukt duktiga så kommer jag bättre än sist är jag faktiskt nöjd. och klarar jag mitt 20%
av programmet ska jag skrika av lycka!
detta året e bara för att ha andra tävlingar till att slå vårt första procent tal
 
och alldeles stax blir de till att gå en promenad med Mac

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: