Ghetto

2013-06-16
15:04:58

tävling 1 avklarad
Asso, var ska jag börja typ.. 
idag va en sjukt rolig dag, träffade massa jag kände, hästen gick okej ..
bara så sjukt glad.
 
fick många att skratta åt mig iallafall! haha så sjukt kul! 
satt på Vispen och fotograferade dom andra medans jag värmde upp hästipoll
vem säger att man inte kan rida fram och fotografera samtidigt?
JAG KAN :D 
blev faktiskt en hel del bra bilder 
men nu bråkar kamran med mig haha så tyvärr kan jag inte lägga upp bilder från
idag här "/ men vi kör på bilder så fort de går. 
ska ju skicka dom till Åkerbo Hästklubb också.
 
första rundan var 50cm 
och de tog hon med stil, vi tränade teknik komma snätt på hinder osv. och det gick 
svin bra! alla bommar låg kvar på sin platts och vara bara så sjukt nöjd! ingen rusande
häst , eller vissa stunder kanske men fick henne att lyssna ibland iallafall. 
 
Andra rundan var 70cm
haha ja asso vispen va så taggad på att komma in på banan igen så vänta på andra sidan 
grinden lugnt fanns inte på kartan lite sjänkelvikningar i galopp fanns inplanerat haha.. 
men tillslut fick vi gå ut på banan och hon FLÖG bokstaligt talat FLÖG fram. kunde hålla in 
henne efter hindret och till men när de va 6 m rakt på så stack hon över hindret men vi klara 
hela banan felfritt så tänker inte klaga
 
Nya malin bayard!
såg en sjukt duktig tjej på typ 9 - 10 år. hon kommer bli nya malin och jag lovar att alla kommer 
veta vem hon är inom 5 år ! Sm & VM ligger på hennes trappsteg om hon har viljan att ta sig dit 
och de tror jag ! 
(bild på henne kommer läggas upp)
* blev sjukt impad av denna tjej! *

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: