Ghetto

2013-06-11
13:09:20

sjuk
 
känner mig så sjukt taggad nu va?
sjuk babian asso. hostar blod och behöver snyta mig var tredje sekund..
aja de kan bara blir bättre, efter stormen kommer lugnet. i alla fall får vi
hoppas på det.
 
tävling , jag vet att jag tjötar men , på söndag blir det nog att jag och
Christoffer ger oss ut på två clear rounder. Jag med Vispen och han
med Nobel Man. ska nog gå skit bra.
 
vet inte om jag sa det igår men i alla fall säger de igen isåfall. hoppade
vispen igår på 60 bana och det gick hur bra som helst kunde komma från
vilket håll som helst, vilken vinkel hon tar hindret endå. de e de jag gillar
mest med Whip's End, att hon alltid försöker. jag blir inte arg om hon river
och det vet hon så hon bara kör på och hoppar. för att inte varit hopphäst på 3
år måste jag söga att jag är jätte nöjd med hur hon precterar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: