Ghetto

2013-06-10
15:14:02

Så besviken!
Hoppades på att hon skulle gå lika fint som innan. har låtit chefens dotter
hopp träna vispen lite inför kombin som kommer vara i början av juli och igår
när jag red igenom henne .. hon var inte samma häst.
 
blev så sjukt besviken. vart var min mjuka häst som gjorde allt för att lyckas i
dressyren? hon brukar va hur mjuk som helst. att hon bråkar like och backar
ibland det är ju bara hon men att hon e hård och går emot , så brukar hon inte
göra..  aja får hoppas att det blir bättre igen.
 
Tävling nu på söndag i 50 & 70 cm haha okej jag vet att de e alldeles för lågt
för henne men fortfarande så tror jag att de är alldeles passande för att träna
lite teknik innan 100cm, hoppningen.
 
Nu kö vi!
tagga tagga
 
ska rida ut med Christoffer och hans häst idag också
kul kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: