Ghetto

2013-06-14
14:19:48

ONT!
Vet inte om jag sagt det...
men jag fick den där överintelligenta idéen om att jag skulle vänja fölen vid
hunden... å jo visst de gick väll bra när hunden bara sprang emellan dom men
när jag bad honom lägga sig ned fick Cita värsta flipppet och bara attackera med
bakbenen, å de va inte hunden hon sparkade på.. utan MIG.
okej jag är glad att hon sparka mig och inte våran valphund för då hade de varit akuten
med honom. har två fina blåmärken på låret och vaden.. men efter lite träning kunde
Cita & Mac (hunden) vara bredvid varandra utan reaktion
 
sen en annan sak som överintelligenta Natalie gjorde igår..
 
jag jobbar ju delvis som ridinstruktör. men trotts att jag jobbat med det i 4 år kan jag
fortfarande inte mäta hinder... skulle sätta upp ett hinder på 35 cm till Stoffe under
lektionen jag höll men slutade med att hindret låg på 50cm. jaja bara bra inför tävlingen.
själv kom birdbrain på att jag skulle hoppa 70cm med vispen å ja ni kan ju tänka er
hur bra det gick.. blev en bana på 85cm istället och jag är LIVRÄDD för att hoppa så
haha måste sätt kul ut. dock var jag ensam på banan och träna igår så ingen som såg
 
och en sak till, vill verkligen säga hur ledsen jag e för att det inte kommer några bilder!!
jag hatar att se mina inlägg utan bilder men vad ska jag göra? har ju inte någon möjlighet
att lägga upp..
*mer än från systemkameran*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: