Ghetto

2013-12-02
01:31:15

Härlig dag på jobbet
Vissa dagar e mer minnes fulla än andra , idag till exempel. Jobbade första dagen i kassan och det gick bra fram till 10 minuter senare hann bara säga till johanna, jag måste dricka, jag såg allt hända vi fortsatte göra allt som jag skulle gjort om jag vart vaken .. Men där låg jag på golvet , johanna kunde inte få tag i mig .. När jag fick syn på henne stirrade hon i mina ögon och först då fattade jag att jag hade blivit medvetslös.. 

Sedan några timmar senare så kom en hel kolega grupp och beställde i en beställning 11 olika hamburger meal, 12 dipper och typ 20 CC .. Tur att jag hade malin där ! Världens team work

Välkommen tillburger king 
Vi har bästa arbets miljön!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: