Ghetto

2013-12-12
22:11:02

Gravid
Hej alla som jag tidigare skrivit är det nu sagt, jag är gravid. Inte alla som vet än , skönt att inte så många läser min blogg faktiskt , men need to get it out. Börjar lägga sig men där emot så kan jag inte säga tack när någon säger grattis. Finns inte på kartan att avbryta graviditeten och varför kan ni då tänka, ja varför? För ska jag ta bort nu behöver jag föda dött så jag behöver föda i vikkefall så varför inte bara ta sig i kragen och göra det de rätta. 
Oskyddat sex leder till en sak , de vet vi alla så då får man ta sitt ansvar 
Im gonna love the life as mum! 


Och kan ni gissa vad jag önskar mig i julklapp?! 




Kommentar:
#1: Sara

Grattis! Hur långt gången är du? :)

2013-12-15 @ 22:54:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: