Ghetto

2013-12-08
00:46:31

Börjar bli fet
Antingen börjar jag bli fet eller så e jag gravid vikke som NOT GOD! Vist älskar barn mer än något annat men isåfall är det Hampus som är far till barnet och han kommer inte ställa sig i god till det. Av flera skäl. Dels för att han inte vill ha med mig att göra för att jag bryr mig och dela för att jag testade mig och det visade negtivt när jag hade kunnat ta bort det isf. Så ja nu är det inte så mycket att göra åt saken, hade precis börjat få tag i mitt liv och nu detta. Dock brukar jag hitta lösningar på problemen men är jävligt orolig . Många av er skulle säga jag e orolig för att ekonomin inte ska hålla, fuck den! De kan jag lösa men  jag har så dålig höft och rygg och jag vägrar göra kejsar snitt vaken.. Tänk om jag föder och sedan inte kan gå pga min höft ? Hur fan ska jag då kunna va mamma ? Jag vill kunna göra allt som jag alltid kunnat . Och då menar jag inte festa och va ute på nätter utan kunna gå, springa leka ..
Tror jag över analyserar men tänkte att ni ska få se bild 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: