Ghetto

2013-12-03
14:23:06

159an
Min förta åkt tur med 159. Ja då kan man ju undra , va fan e jag på väg ? Men för trevlighetens skull tänkte jag bara säga att jag ska äntligen åka och kolla på min nya spis :D 
E så sjukt glad för nu ett tag har verkligen ingenting gått bra.. 
Men nu håller jag tummarna för att Saad AB ska gå med på att byta in min två fas mot en en fas . Om som nu har några enfasar inne dvs. Men man kan ju bara hoppas. Inte lättaste att få tag i hel spris från 90 talet. Men måste som sagt ha en ny. 

Min to fame friend har kommit tbx! David (rappare i stök) ringde mig precis så satt vi å tjjöta en stund ! Skit kul. 
Älskar dig min vänn!<3 dom hade spelning på DH nu som va i helgen verkligen skit kul! 

Jag går mot rätt sida !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: