Ghetto

2013-04-19
00:55:34

Svar till Emma
Hej igen!
glad att du skrev ditt namn, ingen annan har haft problem med att få sitt namn där.
men absolut säger du att de e så är det något som har börjat krångla nu.
~måste kollas upp~
 
jag är en person som tar alla problem hästar jag kan hitta så om dom kallar henne
problemhäst ser jag det inte som ett problem. dock har jag inte ställ några frågor mitt
mål med hästen är att den ska klara sig upp till L:B och att vi förhoppnings vis klarar
L:A nästa år ihop om hon är såpass utbildad. absolut vorre det smartare att ringa och
kolla upp vad gunden till att dom vill bli av med henne är men där känner jag också
att ska jag leta problem innan jag har varit där så går det alltid att hitta tusentals
 
jag vet att hon är ett fullblod och att hon e pigg och jag vill ju ha en häst med lite mer
fart i sig, och sedan tycker jag att varje häst förtjänar en ägare som uppskattar dom
och inte tycker att dom är ivägen.
 
men som sagt är jag ju ute efter en tävlings häst att komma ut med och inte ett till
"projekt" som blir min bästa vänn och att vi står på hemma plan och bara stampar.
hoppas på att det kommer gå bra imorn och att hon är lärd endel.
 
men de får du och alla andra härliga läsare veta hur hon va om några timmar för snart
bär det av.
 
ha en underbar dag

Kommentar:
#1: Anonym

Okej, men 4500:- för ett fullblod, då tror jag inte den är frisk. Något fel borde finnas, annars kunde dom få ut mer för henne.

2013-04-19 @ 19:31:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: