Ghetto

2013-04-29
22:00:22

Studenten med kvällen!
Efter att vi skrivit i hattar mm. så gick vi upp till salen ovanför för att tacka av lärare 
med mera och då när vi väll ska springa ut så börjar mitt gäng med
-nu är studentens heliga dagar,*andas*
och precis när dom andras drar jag in ett gäng som börjar
- DU GER MIG BRA VIBRATIONER VARJE GÅNG DU TAR DIN HAND I MIN OCH
VARJE GÅNG DU LER SÅ FÅR JAG BRA VIBRATIONER
 
okej jag vet att några av er blev helt pisst off medans andra tyckte det var skit kul
men wake up mina vänner, för fan vi tar inte studenten på 80-talet dags att ändra 
lite vanor!
 
efter drar vi ut för att få massa blommer och skit Whop whop!
 
sedan blev de fyllebil ner till Älvängen där vi stannade på Netto för att köpa glass
men väl där inne stannar jag på en våg och den sa att jag hade gått ner 10 kilo sen 
julas , så den fick följa med hem haha ! 
 
väl hemma äter mi middag moooms
 
seedan var det bara att springa vidare till nästa ställe! festlokalen skulle ju också 
göras i ordning. men fint folk kommer sent?  så vi han ut å gå med min underbara
ponny hingsten Pontus
 
~har inget i handen~
sedan var de full rulle.
Fredrik och gänget kom och allt bara flöt på, helt underbart!
tills vi skulle ut på krogen jag och felicia får inte gå på krogen fören om
4 år minsta gränsen på en fredag var tydligen 22
vad händer med göteborg... ? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: