Ghetto

2013-04-25
13:50:15

Student middag
Ikväll blir det att åka med Ahlbom till Brålanda och sedan ska jag hoppa av där för att
göra mig i ordning hos Hannah Åkerlund (www.nattstad.se/dramaqueen), för ikväll är
det student middag som gäller!!
 
innan så pratade vi lite om middagen och ba o noo! Agnes och Hanna D ska sätta ut
bords placeringar de kommer ju bli åt helvete men om allting stämmer så har dom gjort
det riktigt bra för jag och Hannah ska sitta med varandra bara för AWESOME!
 
För er som kommer på min student imorn
 
Jordbruks klassen Np3J kommer att springa ut ihop med Np3JJS
kl; 11.45
 
Där efter drar vi på krubb hemma hos mig och senare på kvällen kör vi på utgång!
whop whop! mindre än 24 timmar tills vi inte går på Nuntorp något mer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: