Ghetto

2013-04-08
13:49:10

Skolan
Nu sitter jag i skolan igen och då blir det attomatiskt mindre inlägg
men se de possitivt mina vänner har bara 3 veckor kvar sen är jag klar
och jag kan blogga varje dag igen!
 
har massa roliga inlägg från fester, stall och bara allmänt mys men som
vanligt lägger jag ju upp bilder så därför får dom vänta ett litet tag till
hör av mig kort och gott då och då under veckan, håll utkik
 
idag blir det att åka med Fisa till bästa Hampee min underbara bästa vänn
skall införskaffa mig skulder till honom också då jag måste låna för att
betala av en annan vänn tyvärr då alla pengar flög ur handen denna månaden
och jag skäms över de som faaan !
men men bara att göra de bättre den 24, betala av alla skulder pluss min sista
räkning på lägenheten , sen kan de bara gå frammåt.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: