Ghetto

2013-04-22
17:33:41

Sista inlägget för idag
Blir inte mer inlägg idag tyvärr..
 
men häng inte läpp för de nu får ni dagens alla planer m.m.
 
Nu ska jag ta och säda mitt rum ihop med min grymt söte bror så felicia får platts där inne 
på torsdag när hon dyker upp så ska hon stanna hela helgen! AWESOME! när jag är klar
med det så blir det att packa inför att åka upp till skolan, börjar bli brottom ska upp om en 
halv timme och jag seger sönder! 
 
när jag väl e där blir det att sminka sig byta om och dra vidare till martin som ska ha fest
bara för awesome ! sista eller nja inte sista kanke vi har endå en vecka på oss att festa
ihop så förhopningsvis inte sista fest med hela nuntorp. lär vara död på lektionerna på 
tisdag men man tar bara studenten en gång så fest vecka nu då! 
 
Hannah Sorken Åkerlund ska vara med och festa loss!
Check it out
www.nattstad.se/dramaqueen
 
puss

Kommentarer:

Fin blogg! :)

Svar: tack så jätte mycket!kär på en länknings dag och det innebär att du visas för mina 40 vanliga tittare och ca 10 nya per dag så ha en jätte bra dag!
kraam
Natalie Virtanen

2013-04-22 @ 19:13:42

Tack för din kommentar, nu har du fått en länk :) Kram

Svar: Kör på länkning även från min blogg så ha en bra dag kraam!
Natalie Virtanen

2013-04-23 @ 10:32:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: