Ghetto

2013-04-18
23:32:34

Så sjukt overkligt!
Kan inte fatta att det är sant!!!
de e så sjukt, ren otur att det äns kunde hända..
jag fattar inte..
 
jag jobbar på ett stall som många av er vet och igår hände det som inte fick hända
jag vet inte om personen som jobba satte cacha i fel hage eller om de var bestämt
att hon skulle gå i en annan men idag berätta johanna att, Cacha gick om kull i fel
hage och har en höftbens fraktur på 20cm. detta kommer aldrig läka normalt och
hon är nu utdömd!
 
jag vill ge dig styrke kramar johanna, de är din häst och jag jobbar bara med henne
och jag är sjukt ledsen och kommer ta vara på varje minut jag får med henne tills hon
inte kommer tillbaka till stallet igen
 
~fan va de e jobbigt!!~
 
vet att det är en dålig bild men tog kort på datan då jag inte tagit några egna på henne

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: