Ghetto

2013-04-24
18:36:32

Nytt jobb?
Nytt jobb som groom
 
idag satt jag och kollade på annonser för stallplats till Vispen i Augusti och bara
råkade snubbla över en annons om att dom sökte groom i Landvetter lagom till
att vi kommer hem från Öland! PERFEKT jobbar ju deltid nu på Gunnesby och
det är ju ganska chill men nu när skolan tar slut och jag har köpt Vispen så kommer
jag ju att behöva något som betalar mina utgifter.
 
så jag sökte jobbet och i jobbet ingår stallplats och boende så kan de bli bättre?
dom vill ju att jag ska ha körkort men de ska jag jobba på i sommar så jag kan
köra runt i stora stygga staden!
 
BYE BYE MUM
nu slipper du ha barnet som bara e ivägen och jobbig för dig!
take it lake a man beatch!
glöm inte att du förlorar 2000 i månaden för att jag inte tänker
betala dig för att inte bo där
KÖSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: