Ghetto

2013-04-04
22:39:16

Hemma igen
innan bloggade jag mede en tjej som heter Malin Öqvist med hästen Zando
idag tog jag mig tid att träffa henne då hon en gång i tiden var min närmaste
vänn men vi har tappat varandra mycket då vi gled isär, jobb, skoler m.m.
 
men idag tog vi tag i våran vänskap och bara hade de underbart, pratade om allt
som har hänt sen sist. hur livet flytit på allt sånt. jag älskar malin för att hon i alla
lägen funnits vid min sida, har de hänt något är hon ett samtal bort, de enda
negativa är väll att hon har tre så de kostar massa att ringa upp haha ! men
men man får inte vara för negativ, eller ?
 
nu har vi kvällsfodrat hästarna i stall Gezon och nu e de bara mys framför datan
sov gott änglar, för nu har jag en till arbetsintervju att tagga inför!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: