Ghetto

2013-04-10
15:18:19

Häst människor! hjälp
tänkte bara be er om eran åsikt!
jag skall nu köpa ny häst och är lite delad, har ringt och bestämt möte för att åka
och kolla på min ev nya donna. denna häst är fd. 97 ca 165 i mkh dom vill ha 4500
för henne, så min fråga till er är tror ni att hon är värd det?  hon börjar ju trotts allt få
några år på nacken.
 
ska iallafall åka och kolla på henne nästa vecka och se om vi passar ihop!
önska mig lycka till!
 
~släng in en komentar med din åsikt, tack~

Kommentar:
#1: l

Vet du inget mer om hästen, än sto, 97a, färg och mankhöjd? Svårt för oss läsare att svara utan nån info. Tex går den att rida, går den att köra, har den haft skador, hur är temperamentet, olater, ras, haft några föl, hur den är vid brunst? med mera...

2013-04-16 @ 23:40:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: