Ghetto

2013-04-12
00:58:06

GLADA TANKAR, DIN DAG!
Idag är det din dag. 9 år har det gått sen du tog ditt första andetag! Det är helt sjukt
att tiden går så fort! jag mins dina första steg, när du sa dina första ord, när vi körde
i den extremt stora barnvagnen till lekplatsen så du kunde gräva i sanden, eller när vi
bara tog med dig till pulka backen. första gången jag bytte din blöja du va en vecka gammal
 
du va de jag levde för när jag klarade mig i Göteborg, du fick min dag att lysa. Jag sa
samma dag som ditt namn bestämdes, heter han victor e han inte min bror.. men va fan
bror, ett namn kan inte stoppa blod eller hur ? för nu är det du och jag tajta som två muppar
varför inte leka lite på en lekplats och låta alla andra tycka att vi är dumma i huvet ..
 
jag menar de e du och jag! en fyllekajja till syster och en nykter bror på ullared
hahah hunnit med så sjukt mycket!
älskar dig
Victor!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: