Ghetto

2013-04-03
14:46:00

gårdagen flöt på

Började med att jag vakna i hammarkullen med bästa Evelina & Jessica.
dagens mål var att handla en cykel till Evelina och de måste jag påstå gick
ganska bra. Pungade ut 1295 :- för en 16" cykel, e de inte sjukt att barn cyklar
e så dyra i dagens läge? 

Sedan drog jag till stallet och träffade en tjej som prövade för att bli min nya medryttare
och det gick jätte bra så igår fick hon tillstånd till att börja. då jag trivdes med henne
och hon med min häst. red till paddocken med lill killen som blev psykiskt utmattad 
och han testade jätte mycket, så när jag ska hoppa upp på min korv försökte han testa
mig med.. men efter lite om och men gick han på som han ska och vi kunde mysa sista 
delen hem. 

De bästa på hela dagen var nog när jag hade varit iväg och handlat och kom hem, ställde 
mig och värmde upp färdig lasagn med perfekt smak, OH WELCOME TO HEAVEN!

Puss!

Dagens bilder

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: