Ghetto

2013-04-03
15:16:00

Dra sig tillbax
köpte ju en cykel igår, haha ni skulle sätt jag lovar! man spelar ju
in olaconny och chopsehojsan, vad dom nu heter.. jag lovar ett program 
om mig och min polare hade gett mer tittar siffror än dom! bara för att vi
e så totalt LOST! hur ofta ser ni någon köpa en cykel och sedan gå utanför 
för att monera ihop den.. vi hade inte någon sax att klippa upp stripsen och 
inte häller några verktyg att skruva ihop den med, men jag har en ölöppnare
och keycode bricka och med dessa sätter jag ihop en barncykel haha ! 

folk åker förbi och tittar men vi var inne i våran meckar värld. de enda vi inte 
kunde fixa fram var en cykel pump.. så nu när vi kommit hem och ska pumpa 
däcken inser vi att de är punka på fram hjulet.. GREAT tack cykel huset.. 
 
~gör om , gör rätt~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: